Tjolahopp tjolahej!

Ska nu korrekturläsa min lilla hemtenta. Haha, när en skriver "konst" hela tiden? Kaos.
Förut när jag skulle äta "skosula" så råkade jag gaffla mig själv i det äckliga munsåret.
Hahaha hur äckligt? :) Imorgon ska jag först umgås med svärmor, sen ska jag och Jonas
köpa vin, sen ska vi hämta Robin och sen åker vi till Sigrid för att göra hemmalagad pizza!
Kommer nog bli roligt ska ni se. Så skönt att jag har bra vänner, vad vore livet utan er? :*
Men mest glad är jag nog ändå över Jonas, om jag ska vara ärlig vilket jag ska vara ;)
 
Just det en annan sak! Hade fått världens utslag över hela ansiktet, bröstet och armarna.
Ingen aning om vad det var, men det kliade inte. Antar att det är eksem eller något liknande?
De i ansiktet kan ha varit finnar i och för sig. Fick i alla fall prova en svindyr ansiktsmask
igår och idag är de nästan helt borta. Alltså drömmen att ha den masken hemma? Tycker
det är märkligt att den skulle förhinra åldrande men tog bort mina finnar. Jaja, snart kanske
vi får svar på varför min kropp motarbetar mig. Ska till sjukhuset på tisdag, så då får vi se
vad som felar. Innerst inne vet jag svaret, men jag vill inte riktigt tro på det. Det löser sig :)
 
 
(Mina ögon ser jätteläskiga ut)
 
Puss från paret

Kommentera här: