Överstimulerad

Satt med tentan igår och blev så otroligt överstimulerad att jag hade svårt att somna. Fick problem med ångest, för jag vet att tentan inte är tillräckligt bra. Sen idag har jag fått munsår, glatt? Tror det är stressen som utlöst det. Riktigt obehagligt i natt i alla fall. Hela kroppen började domna och pulsen ökade. Helt otroligt att jag ens klarat 4,5 år av högskolan snart. Ser fram emot att hitta ett jobb. Jag hade velat ha ett sådant jobb som Elli har! Hade tyckt att det var det bärsta någonsin, men jag tror aldrig jag kommer få ett jobb. Särskilt inte inom det jag är utbildad inom (kultur och media). Aja, det är bara att skriva vidare på den här helvetestentan. Vad säger ni om artiklar från början av 1900-talet? På akademisk engelska? ;P Mardrömmen va? haha. Hoppas det går bra. Ta i trä. Hörs senare när jag är klar.
 
Puss

Kommentera här: