Lördag

Sådärja! Nu har jag varit iväg med svärmor till ett ställe. Vill inte berätta vad för ställe,
det gick bra i alla fall :) Alltså jag måste verkligen klippa mig, jag vet inte vad jag ska
göra riktigt. Mitt hår är så slitet och tungt att det liksom klistrar sig på min ack så
osmickrande huvudform. Ska någongång visa er hur min huvudform såg ut när jag
var typ fjorton år, ser helt sjukt ut. Pappa har en bild på eländet och ba skrattar och
säger "Det var innan du hade växt i ditt huvud". Har fortfarande världens konstigaste.
Syns om jag har uppsatt hår, vilket jag aldrig har. Passar liksom inte i det, är väl en
dold dröm att byta huvudform i framtiden. Haha alltså tänk när en kan göra det utan
att ha varit med om en olycka med huvudet? Skulle vilja ha stort huvud, tycker det
verkar som att en syns mer då? Eh, haha :D Jonas har en jättefin huvudform, hade
trott att han skulle ha baltskalle, men det har han icke. Det är det ju bara jag som har.
Alltså de ryssar jag träffat och balter har faktiskt inte haft baltskalle. Börjar fundera på
om det är en borgerlig myt som är skapad för att förvirrade folket! Älskar det uttrycket.
 
Om en timme bär det av om Oskarström för att hämta lille Robin Bobin, sen tillbaka
till Halmstad för vin, spel och hemlagad pizza. Det blir nog kul! Jag är ganska trött
men det ska nog gå. Imorgon blir det nog att ha en Ida-dag. Tänker att det kommer
vara välbehövligt med tanke på att jag ska påbörja min tredje b-uppsats nu i veckan.
Ja, det kommer bli min tredje b-uppsats, men min femte uppsats genom tiderna.
Ha! Den ni. Näe, jag håller med er: Vad fan håller jag på med? Om ett år planerar
jag i alla fall att vara klar. Hoppas hoppas hoppas! Näe, nu ska jag vila lite.
 
Puss på er alla :*
 
Normalskalle vs. baltskalle

Kommentera här: