Lekstugornas herre!

Samtal mellan mig och min sambo idag:
 
Jag: Tror du att jag var bortskämd när jag var liten?
Jonas: Vaddå, varför undrar du?
Jag: Jag fick ju ingen lekstuga, jag fick en friggebod att leka i. Haha!
Jonas: Jag hade en lekstuga, eller nej, det var ett gult skjul.
Jag: Den som luktade plast?
Jonas: Ja, det var massor uppblåsbara plastleksaker däri. Fast jag var inte så mycket i själva
stugan utan jag var mer utanför den på baksidan.
Jag: Jaha, vad gjorde du där?
Jonas: Grävde ner saker som jag tyckte var fina!
Jag: HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA! Vaddå grävde ner saker som du tyckte var fina?
Vad var det för saker?
Jonas: Men typ glasbitar och sådant.
Jag: Hahaha! Grävde du upp dem sen?
Jonas: Näää tror aldrig det blev av... vaddå grävde inte du ner saker?
Jag: Men näää! Eller jag vet inte. Jag brukade gräva ner döda djur som jag hittade.
 
Eeeeeh! Hur kommer våra barn bli?

Kommentarer:

1 Ellie:

skriven

Jag grävde ner en död mus en gång. Sedan en vecka senare var jag tvungen att gräva upp igen gör att se om råttan blivit ett skelett. Likadant med grannens hund som bajsade ? Att jag grävde upp bajspåsen för att se utvecklingen? Ewww

2 Ida:

skriven

Hahaha! Hade det blivit ett skelett? Men uuusch! :D

Kommentera här: