Igår!

Igår var ju jag, Jonas och Robin Bobin hos Sigrid. Hon hade stått och gjort pizzadeg och egen tomatsås.
Dölyxigt på en lördag ju :) Så fick alla göra sin egen halva pizza. Nu var det ju så att Jonas ville köra lite med mig och Robin hakade på så jag fick göra deras pizza ;P Så typiskt! Min del av pizzan blev i alla fall med gouda, mozzarella, chorizo, bacon, ananas, lök och paprika. Så mastig! Förstår ni att jag hade matkoma sen eller? Fick seriöst upp mat i munnen flera timmar efteråt, haha. Men min kropp förbränner ju typ ingenting när jag äter. Det tar liksom bara stopp, men aja. Ska inte tjata, haha :) Vi drack massor med vin och Sigrid bjöd även på mousserande vin, så jag fuskade för tredje gången med kolsyra. Får räkna med att jag fuskar en gång i månaden typ, så dålig jag är på att hålla mina egna löften. Men vi drack oss igenom typ fyra flaskor vin, fast mig hände det inget med alls på grund av paltkoman.
 
Vi spelade lite på Sigrid Nintendo 64, fanns dock bara tre kontroller. Vi spelade Super Smash Bros, jag vann ingen gång :( Sen var jag jättedålig på kontrollerna. Slutade med att jag låg och tittade upp i taket p.g.a. mättheten, haha. Roligt umgänge? Haha nä, det var jag inte. Sen spelade de andra Golden Eye, trodde seriöst att Baron Samedi skulle vara läskigare, men karaktärerna var så dåligt gjorda. Blev inte ens rädd.
 
 
 
Sen spelade vi trivial pursuit från 1990-talet, till för barn. Tänkte att det skulle vara good for a laugh. Kan säga att det var det mest rasistiska och sexistiska spelet som någonsin skapats. Bara kände det när de typ frågade "Vem hade en n-slav och rodde ner för mississippifloden?", "Vad vill z..... helst bli kallade för?" och den här "Vilken är den största TJEJsporten?". Och alla som ba "Det var så kul att växa upp under 90-talet". What to do? Glad att det inte är 90-talet nu, faktiskt. Värderingarna var ju helt åt helvete. Bara det att fråga vad z helst vill bli kallade för, sen skita blankt i vad de vill bli kallade för utan istället göra en fråga om det. Unbelievable. Hur som haver så slutade det med att jag vann :P Var nära på att Sigrid skulle klå mig, men jag antar att jag är bättre på att tänka rasistiskt och sexistiskt, lol.
 
Hade jättekul i alla fall :) Tack för igår fina vänner!

Puss

Kommentera här: