GRATTIS JONAS BABONAS!

Idag fyller min lille Jonas år! Dagen började med att jag skulle gå upp och göra frukost,
men eftersom jag är så sjukt morgontrött fick Jonas väcka mig cirka tjugo gånger innan
jag fick modet att gå upp. Då fick han färska frallor med vitlöksalami och rostbiff och att
dricka till blev det pucko/cocio :) Sen såg vi på Trailer Park Boys och Jonas fick sin enda
yttepyttiga present nämligen en basketboll, så nu kan vi spela basket ihop på kvällarna :)
Senare ska vi gå hem till Jonas föräldrar för tårta och efter det ska vi gå till Tillsammans
för att ta en drink med Björn som också fyller år! Efter det kommer nog hans fina sambo
Linda dit också och då ska vi gå till Zigges för att äta tapasbuffé! Omnomnomnomnom!
Förstår ni nu att den här dagen kommer bli bäst? Grattis min älskade Jonas på din
26-årsdag. Jag älskar dig forever and ever. Grattis min fina vän Björn också, så glad över
att jag träffat dig Karl- Benny Björn.
 
Puss

Kommentera här: