Oh sugar! Honey honey!

Akutmensen har fortsatt och jag lyckades dränka 1 par pyjamasbyxor och 2 mjukisar
inom loppet av en natt. Det har dock gått bra, fast jag slutat äta socker, och jag har
inte svimmat (än).
 
En gång när jag pluggade komvux hade jag inte ätit eller sovit.
Sen skulle jag gå ut och ta en cigg med en klassis så känner jag
hur det börjar svartna för ögonen och det börjar pipa i öronen.
Så jag börjar gå mot en bänk men faller pladask.
När jag bärjar vakna till så hör jag en röst som jag känner igen
som ba "IDA!!! IDA!!! ÅH HERREGUD!!!". Så är det mammas
sjuksysterkompis som gått förbi och sett mig ligga på gräset.
Alltså skammen här...
Nästa lektion mötte jag en killkompis och han ba:
- Har ta den här coca-colan!
- Men tack! Varför?
- Jag gick förbi dig förut och du såg så blek ut så jag tänkte att du behövde en cola.
- När jag svimmade? HAHAHAHA
 
Dog lite. Tänk liksom "oj, där ligger Ida på marken. Hon behöver nog en cola" xD
 
Aja! Nu ska jag till Sigrid!
Xoxo

Kommentera här: