10 sanningar om mig själv

1. Jag är 26 år gammal men kan fortfarande få böjveckseksem. Dadadada.
2. Oftast tycker jag inte att liveversioner av låtar är speciellt bra.
 
3. Jag är superallergisk mot hyacinter. På allvar. Däckar om jag är i samma rum som en utblommad.
4. Jag vet inte om konstvetenskap riktigt är mitt ämne. Jag är kanske ingen KH.
5. Jag pratar i telefon och skype minst 40 minuter om dagen. Hej hjärncancer!
6. Funderar på om jag ska färga håret rosa eller lila.
7. Min drömbuffé skulle vara en blandning mellan tapas och sushi! Omnomnom.
(en.wikipedia.org/wiki/Sushi#mediaviewer/File:2007feb-sushi-odaiba-manytypes.jpg 2015-02-17)
8. Min dator har ändrat proxyinställningar så jag kan inte googla. Oteknisk.
9. Jag ser fram emot att börja arbeta. Jag hade helst arbetat på ett museum.
10. Jag chattar mer än gärna på Facebookchatten :P
 

Kommentera här: