Vad jag gjort idag!

Idag var jag i skolan och hade ett referat av Adolf Hitlers konstsyn att läsa upp. Det gick sådär, sen hängde jag och Björn på Ica Maxi en sväng. Fick ett astmatiskt anfall igår, men glömde givetvis att köpa medicin när jag var där. Med medicin menar jag inte den svindyra medicinen som jag inte har råd med utan antihistamin. Måste ju hjälpa? Vill inte få astma igen, tror det beror på pollen för jag har inte haft ansträngningsastma på flera år :( Gnäll gnäll.
 
Sen gick jag ner på stan för att möta upp Mari, hennes tåg var försenat så jag satte mig på en bänk och då kommer det en asläskig snubbe och visar "Hello!" till mig flera gånger. Varför händer det alltid sådant när en är själv? Jävla män som ska hålla på och äckla sig mot ensamma tjejer. Han väste verkligen, inte trevlig. Sen kom Mari och vi fikade på Skånskan, dömysigt. Sen gick vi och kollade i affärer. Så kul! Mari är så fin och klok, fattar inte varför vi inte ses oftare! Nu var det ju ett år sen. Det var jättekul och vi pratade om allt mellan himmel och jord. Mari är en så bra person att prata med om saker! Hon förstår vad en menar <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
Hoppas hon kan komma hit nästa vecka med sin kille! Skulle vara så himla kul, men jag vill även hälsa på henne och hennes kille i deras nya lya. Den verkar så otroligt cool och fin, precis som Mari. Hon är verkligen en inspiration för mig. Hon jobbar två jobb, pluggar heltid och är dessutom skribent för en ideell tidning. Hur cool?
 
Nu ska jag i alla fall lyssna på gangsterrap!
 
Puss

Kommentera här: