Trött!

I natt kunde varken jag eller Jonas somna. Trots att vi har så trötta efter en hektisk dag. Jonas pluggade hela gårdagen inför en salstentamen idag. Tror vi somnade vid typ 4 på morgonen kanske. Helt katastrofalt. På mig kliade det, som det alltid gör. Nej, jag har varken skabb eller vägglöss. Tror jag är allergisk mot sköljmedel/tvättmedel eller att jag är för dålig på att smörja in mig efter ångestdusch/ångestbad. Så får byta ut lite saker. Det var dock inte så synd om mig utan mest synd om Jonas som skulle upp så tidigt för att skriva prov. Det gjorde så ont när han ba "Jag kommer få U" :( Förhoppningsvis gick det bra för honom. Kan inte låta bli att känna mig delaktig om han inte klarar tentan, med tanke på att jag hoppade runt och kliade mig över hela kroppen. När jag väl somnade drömde jag att jag fick hjälpa min moster och min kusin att fånga in får som hade rymt från hagen. Ja, de bor ute på landet och har får. Ingen aning om varför jag drömde det, men sen idag la min kusin ut en video på ett lamm. "FÅRA HA WYMT! FÅRA HA WYMT!" tänker att de säkert skulle säga så om fåren rymde, hehehe ;P
Vaknade imorse av att Jonas satt och skrek framför sin dator vid typ 11 snåret. Var inte direkt glad på honom för att han sovsaboterade. Fick i alla fall sova några timmar, men men... hade gärna sovit lite mer eftersom det ändå är lördag. Nu är vi som två zombies. Jonas tog en powernap så han klarar sig nog, men jag som inte har den gåvan att kunna somna när som helst är det inte lika självklart att min dag kommer gå ut på mer än att gå runt i något drömlikt töcken. Om en timme ska vi hem till Jonas mamma för att äta lax, men det blir nog en tidig dag för oss.
 
Puss
 
 

Kommentera här: