Mina minifinnar!

Kan någon hjälpa mig? Varje da jag vaknar så har jag fått två-tre minifinnar. Ni vet som inte är riktiga finnar utan som mer är sådana som "poppar", inte som det kommer en lång mask utan här är det mer som en vit vätska. De finns alltid på hakan. Ursäkta för den väldigt ingående beskrivningen, men jag behöver verkligen hjälp med att få bort dem. Minns inte hur länge detta pågått, men det har kanske varit i en månad. Jag är inte säker. Det kan ju vara så att de dyker upp för att det är övergångstid nu mellan kyla och värme. De försvinner dock i värme. Jag tänkte att det kanske var en reaktion på min nattkräm från Bodyshop, men i natt använde jag den inte och då fick jag minst 10 sådana. Är jag uttorkad eller vad beror det på? Jag har även provat Tree tea oil, men det funkar inte. Ha i åtanke att min hy är väldigt torr även fast det inte alltid syns eller märks :( Jag vill helst ha billiga tips!
 
 
 
Please help me!
Puss

Kommentera här: