Förlovningen!

Ja, det kanske inte är så många som vet att jag är förlovad? Haha, skojade bara. Jag tror nog alla som läser min blogg vet om att jag är förlovad och hoppas på att gifta mig inom loppet av några år. Men hur det gick till vet jag inte om alla vet.
 
Jag hade varit på fest några dagar eller någon vecka tidigare. Skallat ett badkar så hårt att jag hade yrsel som gjorde att jag varken kunde ställa mig upp eller se på TV, för jag blev bara yr och kräktes på grund av att det snurrade så mycket. Visade sig ju senare att jag hade en allvarlig hjärnskakning och läkarna sa att det inte var konstigt att jag mådde dåligt i 2 veckor med yrsel, huvudvärk och kräkningar. Jonas jobbade hos sina föräldrar med lite snickeri och gräva på gården. Vi hade varit ett par i 4 månader. På hans raster kom han alltid upp, hämtade vatten och tittade till mig så jag mådde bra. Jag hade förstått länge att det var Jonas jag ville ha och det var han som jag skulle gifta mig med. Jag satte mig omtöcknad på sängkanten och sen frågade jag om han ville gifta sig med mig. Han sa ja, såklart ;) Jag tror vi båda började gråta av lycka. Sen den dagen har det inte gått att separera oss ifrån varandra. Kalla det tofflande om ni vill, men han är min bästis och mitt allt. Ångrar det inte en sekund.
 
 
 
Puss! Jag älskar dig! <3
 
 

Kommentarer:

1 Ellinor:

skriven

<3

Svar: :) <3
raggningstips.webblogg.se

Kommentera här: