Jätteroliga föräldrar på Facebook.

Vad gör vissa föräldrar på Facebook?
Det är lättare att skriva vad de inte gör - de gör inte rätt.

De kommenterar aldrig bilder utan de vill chatta när en bild läggs upp.

De stavar inte korrekt och använder nästan aldrig skiljetecken.
 
De vet inte hur man lägger upp bilder på rätt håll.
 
Alldeles för mycket handlar om mat och dryck.
 
De like:ar tvivelaktiga grupper som är ganska intetsägande.
 
De blir spydiga om man själv gör något olagligt för under 18-åringar.
 
De ska kommentera hur duktig man är fast man inte gjort något bra... alls.
 

På min förra dator hade jag printscreenat en jätterolig grej som min mamma skrev på min mosters inlägg.
Det var någon lek där amn skulle skriva något djur och i vilken del av huset den skulle befinna sig.
Min moster skrev i alla fall om någon varg i matrummet.

Mammas kommentar.


Trumvirvel.

 
"Meth!?"


Dog av skratt.

Kommentera här: