Soc.

Nu har jag inte fått några klartecken från mitt jobb och jag har bara sökt ett annat. Jonas fick inte det jobbet vi hade hoppats på, men  det kanske jag har nämnt innan? Jag sitter och tittar på arbeten varje dag nästan. Allt kräver körkort B och jag har inte det än :( Hur ska det lösa sig? Jag känner mig så dum som hoppats på framtiden och trott att jobbsituationen ska lösa sig. I värsta fall får jag ta sommarjobb eller ännu värre gå på soc. Soc. känns verkligen långt borta, men ändå nära. Sen känner jag också att tänk om jag får ett jobb men inte klarar det? Jag har nästan ingen erfarenhet förutom vid telefon, datorer och människor. Aja, ska väl ner till arbetsförmedlingen och skriva in mig. Får försöka få min föreläsare att säga när kursen förväntas vara klar och sen höra av mig till mitt gamla arbete. Gud, vilken gnällig blogg jag har.
 
Puss puss
 
 

Kommentera här: