It shall be mine

Och en annan sak också. Hittade en sida som hade badolja, badskum och andra tillbehör. Så beställde MASSVIS, jag skojar inte. Om ni hade sett så mycket som jag beställde hade ni ramlat av stolen. Det var dock väldigt billigt, så det går ingen nöd på oss. Jag kan väl säga så här att nu kan jag ta mina ångestduschar varvat med att bada. Köpte saker som det stod anti- stress på. Eeeh, som att det hjälper? Jag hoppas på placeboeffekt i alla fall, så en känner sig som en ny människa efter katharsis. Längtar efter pånyttfödelsen, min egen renässans. Ska börja att ta hand om mig själv, finally. Insåg efter tandis hur mycket jag har struntat i att ta hand om mig och att det faktiskt är på tiden nu att göra det.
 
På senaste har jag fått mycket ont i fötterna. De har ju tydligen växt en storlek, sen har jag dåliga skor och förhårdnader. Trevligt va? Jag har i alla fall inget nageltrång, som vissa andra har och ska köra upp fötterna i ansiktet på en *host host velour* ;P Hittade en liten sak för att hjälpa mig med en tredjedel av mina fotproblem.
 
Hoppas på bättre fötter nu :D
 
Puss

Kommentarer:

1 Ellie:

skriven

Den är jättehärlig! Men jävligt högljudd ;)

Svar: Ja, vad skönt! :D Är lite rädd för det stod "ha den inte på samma ställe i mer än 3-4 sekunder". Rädd för att kötta upp foten!
raggningstips.webblogg.se

Kommentera här: