Bloggandet

Ja, det har ju varit sådär. Kanske är för att jag själv i stort sett aldrig läser andras?
Vill ju bara läsa om roliga saker :D Sen läser jag Jonnas också, den är ju
faktiskt rolig och jävligt smart. Alltså vissa talar ju om vårstädning, jag vill
fan göra en sensommarstädning. Bland människor. Haha, inte med våld då,
men med personer som bara för negativitet och okunskap med sig. Jag är
liksom glad, har det jävligt gött. Har ett heltidsjobb, har skitbra vänner, har
bra kontakt med familj etc, har nya intressen och har världens bästa kollegor.
Ska börja spara till bröllop och körkort också :D Kommer gå så bra. Betyder
dock inte att jag ska städa bort personer som inte mår bra, men det är väl
självklart att en inte gör. En sak som jag inte kan förstå är personer som inte
tycker det är lika kul att vara kompis när någon är ledsen eller mår dåligt över
något. Har dock aldrig mött en sådan, vad jag minns, men en har ju hört om
sådana personer. Haha, de flesta har väl vuxit ifrån sådant beteende nu.
 
Haha, måste berätta om en sak. Skitsamma om det stör folk, det är min blogg
och om ni inte tycker om vad ni läser så läs inte. Svårare än så är det inte.
Vi skulle i alla fall göra 21 intervjuer på 1,5 timme. Gissa vad jag fick? :)
Trettiosex. 36. TRÄTTSÄX! Fick jag :D Och då var ändå dialern seg och
det kunde ta 2,5 minut mellan samtalen. Fattar ni vad grymt?
 
Fick tillbaka 2348 på skatten också :D SÅÅÅÅÅÅ gött. De gick dock direkt till hyran,
Nu ska jag glo på TV eller något. Sen imorgon är det jobb igen. Är faktiskt kul på jobbet
så många roliga och snälla människor.
 
Puss och kram

Kommentera här: