Quasimodo

Jag tycker verkligen att man kan börja se ålder på mig, huden under ögonen är röd och hängig.
Det kommer ju inte sluta bra. Om jag förlorar ögonen förlorar jag mitt bästa vapen i strid.
Ögonen känns dessutom mindre eftersom jag har blivit fet, som att allt hull omringar ögonen.
Nog med allt gnäll. Jag har börjat snarka och med det menar jag inte lite och gulligt, utan
bröligt och högljutt. Så jag köpte näsplåster på apoteket, de ska vidga näsborrarna.
Det har funkat rätt bra, vaknar upp och känner mig mer vid liv än annars, får väl in mer syre.
De sitter fast väldigt bra, mycket lim, men de gör lite ont när man drar bort dem.
Huden de sitter på är ju precis vid ögat och en dag ryckte jag väl lite för hårt så jag fick en blåtira :(
Det var jättepinsamt, det var som en lila fläck under ögat som var lite knölig.
Aja, den började gå bort och precis då fick jag en platt finne på ovansidan av andra ögat!
ROSA, STOR, PLATT OCH GÖR ONT!!! Känner mig som Quasimodo!

Kommentera här: