Ett tag sen!

Var ett tag sen jag skrev nu, har egentligen mest bara jobbat och försökt fixa till lägenheten.
Hände en del i somras faktiskt. Jonas blev farbror, Martina hälsade på och Siri hälsade på.
Det var riktigt kul!

Jag började jobba den 11:e Augusti och det går väl sådär, vissa dagar går bättre än andra.
Skönt med lite pengar. Försöker spara lite till resa, körkort och sen till annat viktigt.
 
Imorgon börjar skolan och jag ska gå i samma klass som Björn igen, det ska bli kul!
Tror vi kommer sitta längst fram, vara pretto och dra finkulturella skämt.
"Haha, det var Manet! Inte Monet, wähähähä!"
Skitstöriga med andra ord.
 
Om en vecka blir det att åka till Småland/Östergötland för att gå på min kusins bröllop,
det ska bli kul och jag börjar känna av att det är min och Jonas tur snart :)
Dock så tvekar vi rätt mycket inför kyrkan och allt kristet. Incipit Satan. Haha nä!

Dessie flyttar hit på Söndag också, det ska bli kul med en inneboende :)
 
Over and out.

Kommentera här: