Allt rullar på som det ska

Jag klarar mig hyfsat på jobbet, fick däremot en jobbig förkylning att tampas med.
Typiskt att en alltid blir sjuk första veckan av något nytt, slår aldrig fel.
Jag trivs på jobbet, men det jag måste förbättra mig så jag får fler intervjuer.
Jag tror alla telefonförsäljare har förstört branschen så pass mycket att de flesta
blir irriterade när man ringer och vill på något sätt låna någons tid.
Jag har dock ett gott samvete när det kommer till undersökningarna, för jag
försöker inte lura någon och jag försöker inte på något sätt påverka personerna
negativt, jag är bara ute efter deras egna åsikter och det får mig att må bra.
Visst, det är ju kanske inte så bra betalt och det kanske inte är något som jag
vill arbeta med i all framtid, men det är i alla fall ett jobb som jag får 
pengar för att göra och det känns jättebra.

Kommentarer:

1 Ellinor:

skriven

Det kommer gå som en räls snart! Alltid nervöst o svårt i början. Jobb som jobb! <3

Kommentera här: