Tjabba!

Tänkte bara meddela er om att jag är jäääävligt upptagen med en B-uppsats från helvetet.
Har egentligen tills på måndag på mig att göra den, men jag har satt att den ska bli klar
tills på fredag, så jag får helgen ledig och kan gå på PRIDE :D Ser fram emot det så mycket.
Skiter fullständigt i vilket betyg jag får på den, så förvänta er ingen uppdatering. Ville ju inte
ens läsa den här terminen egentligen liksom. Snacka om tålamod och järnvilja?
Fattar inte varför ingen anstället mig, skulle ju ha passat i sovjet men usla arbetsvillkor.
Fast EEEH, har ju fått ett asfett jobberbjudande i Stockholm ;) Woooops! Bara det löser
sig så är jag glad ;) Blir rätt drygt att åka iväg för att kunna försörja sig hemma. Får försörja
Jonas och allt. Kaos. Lite uppe i tempo sen jag skrev tentan :( Ska försöka vila lite nu.
Vill bara bli klar :( 4,5 sidor kvar. KOM IGEN IDA KOM IGEN!
 
Puss
 
Så här såg jag fan inte ut idag.
 

Kommentarer:

1 Jonna:

skriven

"såhär såg jag fan inte ut idag" HAHAH <3 LOVE IT

2 Ida:

skriven

Haha! Har typ en ogre-look going on right now! xD

Kommentera här: