Skit också

Har suttit halva dagen framför datorn och skrivit en uppgift. Har nu skrivit 3,5 sida. Ska ha skrivit 5,5 sida tills på tisdag så jag får lite ledigt innan b-uppsatsen börjar. Känner att jag börjar skita i. Det är 90% säkert att jag får börja jobba i juni :) Ser fram emot det! Men jag blir i alla fall så trött, som att någon kört över mig med en lastbil ungefär. Tar ut mig själv så jag blir så här utmattad och vimmelkantig, men tror det beror på att jag drack 2 Celsius (utan kolsyra). Riktigt äckliga var de i alla fall och får blodsockerfall. Rävgift! Sen åt jag en äppelmunk också. Socker är det värsta någonsin. Varför ska en unna sig själv med det? Det är gift. Imorgon ska jag varken dricka "energidryck" eller äta sött. Ska i alla fall skriva en sida imorgon och sen en på måndag. Be Jonas rätta den och sen skicka in den. Svammel :D
 
Puss

Kommentera här: