Dagen som det

Usch, har jättemycket att läsa nu i skolan. Skulle egentligen ha börjat idag, men det gick verkligen inte. Är så slut efter alla dessa inlämningar. Har haft inlämningar nu varje vecka i en månad, eller är det fem veckor? Jag minns inte riktigt. Jag har ju haft en dålig flow och blivit smått dement. Jag glömmer ord hela tiden. Afasi? Hahaha, vet ej. Sen fick jag ett moment och det kändes som att det släppte ett tag. Gissa vad det står på pappret när jag får tillbaka det referatet eller vad det nu ska kallas? VG! Jag har ju inte fått VG sen i höstas, så kände ändå att det var en prestige nu när jag är så fruktansvärt skoltrött. Tydligen sitter ju allt bara i huvudet. Skönt det i alla fall så jag inte är brain damaged. Ta i trä. Fast vem vet? Jag kanske är det. Jag ska inte vara den som är den.
 
Jag städade istället bland mitt smink. Satte in mina nya sminkborstar, sorterade och slängde jättemycket grejer. Har massor med saker som jag inte ens vill ha! Slängde alla mina fransnäringar, den från Rodial och den från Xlash. De hjälpte inte alls på mig. Nu är ju jag välsignad med långa ögonfransar, men ville ha fler. Rodial gjorde så att de "tappade" fransarna växte ut snabbt igen. Det blev inte fler, de blev inte färre, de bara växte ut snabbare. De blev inte heller tjockare. Xlash var jag nog allergisk emot, om ni minns att jag skrivit om att jag blivit röd runt ögonen? Men jag använde den ändå i cirka 3 veckor, märkte inget resultat. Lite avis på alla som det fungerar på, men en ska väl vara glad ändå. Finns alltid lösögonfransar i värsta fall :) Hehe. Har haft på mig lösögonfransar en gång. Var så himla full. Det slutade med att jag gick hem till killen jag dejtade, slet av mig lösögonfransarna och däckade. Hehehe, fräschaste tjejen i stan alltså ;)
 
Här är jag med lösisar, sitter och grinar (på både skånska och norrländska).
 
Precis innan grinandet, haha. Party until you kill?
 
Pözzizar
 
 

Kommentera här: