Äventyr!

Idag åkte jag och Jonas på äventyr. Han ville att det skulle vara en Ida-dag där jag fick bestämma ALLT. En person som älskar The Sims och Tropico kan ju sällan neka att få göra precis vad den vill en hel dag, eller hur? ;) Så jag accepterade förslaget. Vaknade vid 13, är jag tonåring eller? Fast alla som minns mig som tonåring vet att jag alltid var den störiga jäveln som vaknade vid 9 och sen ringde vid 10-11 och ba "Tja! Vaken?" vilket ingen var. Halvvägs fick vi stanna och vända eftersom att någon inte visste om hen hade stängt av plattorna. Jag nämner inga namn, men ni som följer min blogg vet ju vad som hände när jag och Jonas skulle åka till IKEA sist. 
 
Jag ville i alla fall ha nya doftljus, surprise, så vi köpte några stycken. Ville ha lite fruktiga, varma dofter till i sommar :) Hittade ett med lukt av granatäpple. Jag älskar granatäpple! Blev doftljus som luktade citronmeliss, nytvättat, granatäpple och sen även några som ska lukta jasmine. Det luktar dock inte jasmin utan det luktar som fruktbål med blommor i. Hahaha, flömmigt. Nu slipper jag tänka på ljus ett tag framöver. Tycker levnadsstandarden ökar markant bara det luktar lite gott i lägenheten, eller vad säger ni? Måste förövrigt säga att jag är jätteglad att det är så många som läser min blogg! Har inte haft så här många läsare sen min förra blogg blev invaderad av nazister, eh.
 
Sen när vi kom hem så gick Jonas ut med sina kompisar! Han hade lite ångest för att det var Ida-dag, men jag ville ju bara spela The Sims 2 i flera timmar, så det var ju bara bra att han gick ut och hittade på något kul. Han hade tydligen hittat sin favoritdrink ute idag :D Tom Collins! Stavningen kanske inte är den bästa på den, men jag vet inte hur den stavas. Så nu ska vi gå och nanna!
 
Puss och kram

Kommentera här: