Lägenhet

Har börjat kolla runt lite efter vad det kostar och finns för utbud i Halmstad.
Hade ju varit gött att flytta till ett bättre ställe och drömmen är ju att ha både
torktumlare, tvättmaskin och diskmaskin i hemmet. Det är typ det jag kollar efter,
Dock så är många lägenheter här fixade under 90-talet och jag blir sne på alla
ljusa trägolv. Jag vill ha mörka trägolv eller i alla fall vitt. Sen undrar jag om vissa
fått någon jävla flipp när de tapetserat? Såg att några hade valt en hemsk fondvägg.
Bronsbrunt. Reptilaktig textur med samma mönster. Ville klösa ut mina ögon.
Lär ju ha sänkt priset på lägenheten. Fyfan vad vidrig den var. Trashy.
 
Lägenheterna här är riktigt dyra och jag vet inte hur vi ska ha råd med det.
Det är ju ingen brådska, vi klarar ju oss här. Även om lägenheten är rätt skabbig.
Vi vill ju gärna ha en trea, så vi får ett rum för kontor/gästrum. Som vi har det nu.
Tittade lite på skoj vad en lägga kostar i Viken. Hade ju lätt varit värt det om det
inte hade varit för att det var där... men priserna skiftar ju rätt mycket i Västervik.
Vissa kostar liksom som här och vissa kostar inte alls. Såg en helt okej etta för 80k.
Vill inte ens tänka på vad lägenheter kostar i större städer om det är bostadsrätter, fyfan.

Kommentera här: