Såja!

Jamen tjafset gick över ganska snabbt. Vi åkte till K-Rauta och löste problemet istället för att tjura. Så nu är lampan uppsatt. Det blev fint. Påsken har varit väldigt lugn och jag har längtat hem lite. Vill till Mormor och hälsa på, men kanske ska dit om några veckor. Pappa ska ju kanske flytta, så han behöver hjälp med att rensa bland alla grejer. Märker att jag inte delar med mig av mina funderingar så mycket, vet inte varför jag väljer att inte göra det? Det är inte direkt som att det händer så mycket i mitt liv så jag inte har tid för att fundera, men har väl känt mig lite hemlig.
 
Imorgon blir det i alla fall plugg. Ska försöka skriva 1,5 sida. Vore så skönt att bli klar med tentan i veckan, så jag kan få ta lite rast. Den här månaden kommer vara rätt fattig, efter förra månadens bravader, men det är skönt att ha en stram budget. Så idag storhandlade vi för 750 kronor, vi får addera lite mer denna vecka, så det landar nog på en tusenlapp. Är 4 tusen mycket för 2 personer? Det kanske det är, haha. Det får vara som det är :) Shampoo, balsam, tamponger och sådant är ju inkluderat. Har lite panik för en sak faktiskt. Jag brukar alltid vilja ha extra shampoo, balsam, hårinpackningar och sådant hemma. Alltså flera paket, i fall om ekonomin skulle krisa jättemycket. Så att en i alla fall kan ta hand om sig själv. Survival mode? Borde kanske börja hoarda mat, konserver, nudlar, pasta, ris och sådant istället om en nu tänker att det kommer bli en ekonomisk kris eller en zombieinvasion, eller vad det nu är för kris som jag förbereder mig inför. Om någon däremot känner sig manad att hjälpa mitt bråkiga hår så köp denna:
 
 
 
Har lovat att jag ska ge er med lockigt/krulligt hår tips på de bästa produkterna för ert hår :) Ska göra det nu i veckan. Kan ju egentligen vara snäll nog att dela upp allt i fyra kategorier nämligen shampoo, balsam, inpackning och styling :) Nu är jag ganska kass på styling/verktyg, men kan ändå dela med mig. Kan säga redan nu att det här kommer behandla mer om hårets mående, för många av oss lockisar och krullisar vet ju hur svårt det är med borsta håret, tova ut det, ge det glans och att inte tappar 1000 hårstrån om dagen :)
 
PUSS PUSS

Kommentera här: