Lek inte lång

Måste förövrigt visa mitt nya favoritläppstift! Very Violet av Viva la Diva. Haha vet att märket känns väldigt ute, men jag har alltid tyckte om det. Bra priset och oftast väldigt bra produkter. Deras ögonskuggepaletter är faktiskt väldigt prisvärda, snygga och bra och samma sak gäller för deras läppstift tycker jag. Nu är det dock inte bara det på bilden utan jag har använt NYX Macaron Lippie Lavender lite på läpparna också, för att leka lite med yta och djup.
Ber om ursäkt för hur mitt ansikte ser ut, har fått massor med småfinnar och sår i ansiktet? Vet inte varför, men känns rätt ofräscht. Som ni ser så ser det väldigt torrt ut och det ser ut att klia, vilket det gör.
 Gillar i alla fall färgen jättemycket! Svårt att se den på bilden, men den är skitsnygg.
 
 

Kommentera här: