Rädd!

Igår var jag ute och tog en promenad med Politis. Han åt typ världens största tunnbrödsrulle med korv,
vad det kallas är för mig ännu okänt. Tog ett varv runt Andersberg och spanade in alla kids som lekte.
Det är konstigt att en nästan aldrig ser kids ute annat än på de områden som anses vara lite problemiga.
Han blev jättemätt (inte konstigt, den var enorm). Så vi fick sätta oss ned och chilla. Tror vi båda reste tillbaka i tiden lite när vi gick genom Linehed och Andersberg. För han var det ju när han var barn och för mig var det när jag flyttade till Halmstad, 4 år sen. Helt otroligt. Sen ville Politis prata om seriemördare, tror det var katalysatorn för nästkommande händelse.
 
När jag kom hem så låg min jacka på golvet och balkongdörren var öppen(!). Kom inte ihåg att det var så när jag gick så jag fick panik och ringde Maria. letade genom alla rum, men det kändes liksom bara så konstigt så jag blev jätterädd. Jag gick ut och satte mig på en bänk utanför lägenheten. Skrämde upp Felicia som var på bio och sen fick jag tag på Carro via Robert. Hon var så söt som kom hit och höll mig sällskap och letade igenom lägenheten en gång till. Hon stannade här tills Jonas kom hem. Så himla fin <3 Jag är så himla lyckligt lottad, jag har så fina personer omkring mig som bryr sig. Jag är så tacksam.

 
<3

Kommentera här: