bildbomb!

Jag och Jonas fick igång min gamla dator häromdagen och hittade över tvåtusen bilder :D
 
 Aron, Tess och Danny!
 
Bea och jag
 
Nadja och jag (fräscha?)
 
Calle
 
Typiskt jävla Hanna!
 
Jonas och jag
TYPISKT HANNA!
 
 
Martina!
 
Jag
 
Carråh
 
Siri och ett får
 
Ännu mer Siri och får
 
<3
 
Aaaw <3
 
Noak vinner över Jonas på pingis
 
Nadja och jag (lite fräschare)
 
Diana och jag
 
Pim
 
 
Lollo och Maria
 
Maria, Lollo och überfåret

HAHAHA! FÅNGAT PÅ BILD = "Jag tror att jag pratar, men egentligen är jag tyst"
 
Maria och hennes dåvarande
 
Kalle (trött och har nyss ätit upp hans mammas lakrits)
 
Klassresan till Belgien (jag blev omstajlad no more får)
 
Emma, för glad person, Diana, Tony och Mathilda :)
 
Jossi och jag (Felicia i bakgrunden)
 
Lollos kalas!
 
Emma, Anna, Hanna och jag
 
Sara
 
Maria, jag och Tommy i okänt camp
 
Klassresa
 
You-Fin!!!
 
Mathila!
 
Lulu!
 
 
Siri och Karin
 
 
Kim och Nadja
 
Lollo, Elli och Sara
 
Elli!

Kommentarer:

1 Ellinor:

skriven

Guuuud! Hahah

Svar: Fina va? ;)
raggningstips.webblogg.se

Kommentera här: