Knäpp dröm

Drömde att jag var på mitt jobb, det som jag kanske får, men att jag fick fylla i en massor med
EQ-frågor. Ni som känner mig vet att jag gjorde ett skumt EQ-test en gång och att det inte gick
bra alls :P "Lite under medel", haha. Skulle gärna göra ett till, för jag vet inte om jag tror på att
en ska skälla ut andras barn för att de inte vill leka med ens eget barn. Sådant är ju stört...
Eller det tycker jag? Jag valde i alla fall att en skulle erbjuda sig att leka med barnet själv så
att det inte kände sig utanför, men det var tydligen fel svar. Men åter till drömmen, det var en
del frågor som var ganska märkliga. Typ som "vad tycker du om nyliberalism/liberalism?".
Som att en vågar svara sanningsenligt på det inför en småföretagare, lol. Sen var det frågor
om rökning, pensionssparande, utbildning, bordsskick och artighet. Jättekonstig dröm.

Puss

Kommentera här: