GLÖMDE ATT NÄMNA DEN KANSKE SÄMSTA SERIEN EVER!

Jag har nog gjort ett misstag. Fast det är verkligen på håret vilken av dessa serier som är sämst.
Ni minns vilken som toppade förra listan va?  Till och med introlåten är fruktansvärt tråkig. Minns ni?
"CHEERS" eller "Skål" som den heter på svenska. Fy vad dålig den är, så himla tråkig. Dialogen?
Den som skapade den serien borde få ett straff, det är inte okej att göra sådana serier. Hur fick den ens genomslag? Det förbryllar mig och jag kommer nog aldrig inse charmen med det.
 
Men som sagt innan finns det en serie som kanske slår Cheers. Kan ni gissa vilken? Jag kan ge några ledtrådar för er så får vi se om ni kan lista ut vilken serie det är.
 
  • Manschauvinist
  • Småbarnspappa
  • Extremt egoistisk
  • Jobbig ingift släkt
  • Huvudrollen blev känd på grund av att hans bror dog på riktigt
  • Munspel
  • Jobbig ingift släkt
  • För snygg fru
 
 
 
 
 
 
KAN NI GISSA?
 
 
 
 
 
 
JIMS VÄRLD!
Fyhelvete så dålig serie. Har under mitt 26-åriga liv bara träffat EN som gillat den serien. Den får mig att vilja svära, kasta ut saker från balkongen och välta teven. Jag får mentala problem av den, har inte skrattat en endaste gång. Den största mansgrisen någonsin som har haft tur nog att träffa en kvinna som vill leva med honom. Tyvärr så måste hon ha noll självförtreonde för vem vill skaffa barn med någon som Jim? Det ska väl föreställa att han har en barnslig charm och att han är som vilken karl som helst, nämligen: kan/vill inte göra hushållssysslor, har massor med fritidsintressen som han vägrar rucka på trots att han är småbarnsförälder, ställer till med problem som alla andra får hjälpa honom med, är otacksam och bortskämd och sen dessutom så trycker han ner alla kvinnliga karaktärer i serien. Förutom hans döttrar dock. Den här serien är väldigt amerikansk och om jag hade känt någon som var i en liknande relation hade jag gått bananas. 1. Det är inte kul. 2. Det är inte charmigt. 3. En blir förbannad. Och kom inte med kommentarer som "lilla gumman, det är bara en serie" för då kan jag inte lova vad jag gör.
 
Puss

Kommentarer:

1 Tant Mari :

skriven

Alltså jag håller med dig till 110 procent! JAG HATAR JIM'S VÄRLD! DET ÄR DEN SÄMSTA SERIEN GENOM TIDERNA, ALLA KATEGORIER! En mansgris som inte uppskattar sin familj utan hela tiden ska göra annat, och spela i sitt förbannade bluesband! Som att han skulle vara charmig knubbis, yeah right! Haha, hjälp vad jag blev irriterad bara av att tänka på denna serie. :)
Roligt och bra inlägg Ida! Ha det gott vännen!

2 Tant Ida:

skriven

TACK! Den är så himla dålig! Ja och hela tiden ska han slippa undan saker och en ska tycka att det är "typiskt män". Som att man är handikappade bebisar. Såg att jag skrivit jobbig ingift släkt, men andra punkten skulle vara "kass kvinnosyn som oftast går ut över hans svägerska". Haha skönt att jag inte är ensam!

Detsamma finaste Mari! <3

Kommentera här: