B-uppsatsen

Är typ "klar" med B-.uppsatsen. Känner inte att jag har fått tillräckligt med hjälp av handledaren.
Vi har liksom 1 vecka på oss att skriva den, den ska vara på 10-14 sidor (exklusive sammanfattning, innehållsförteckning, källförteckning, bildförteckning, länkförteckning och framsida). Visade den för
Kim igår och han ba "Det ser ut som en prydligt uppställd bok". Tur att han inte läste innehållet då ;)
Näe, det finns massor som jag kanske borde ändra, men jag orkar inte ta itu med det just nu.
Jag ska korrekturläsa den, men jag känner att om handledaren inte ens kan masa sig från Lund
till Halmstad för att ge oss ett möte, sen dessutom erbjuder oss telefontid (som vi inte får) och
sen säger att hen ska svara på mejl och att alltid vara tillgänglig men en får svar 1 gång/dygn, det
känns inte riktigt seriöst för mig. Orkar inte gnälla över det, men jag anser att slapphet hos handledare
är döden för studenter. Så därför struntar jag lite i om jag får U, för jag vet ju själv att jag behöver mer
stöd och sen dessutom ha en diskussion om hur jag ska göra. Känner på mig att de kommer säga
att jag skrivit för lite, bara för att mina sidor innehåller typ 4200 tecken istället för 2800 tecken.
Ska inte gnälla mer om det, det blir som det blir och det blir inte bra. Försöker inte skylla på handledaren,
men tycker att det saknas en trevlig ton och arbetsmoral hos hen. Något som är väsentligt när en ska
arbeta med människor. En komisk sak är också att hen hela tiden vill sluta tidigare från föreläsningarna för att hinna med tåget en halvtimme innan föreläsningen ska ta slut :P Man ba "okej?" xD
 
Skittråkigt för er att läsa, men puss puss :*

Kommentera här: