Fika & Tapas

Igår fikade jag med Heni och Moni, Carro var tyvärr sjuk!
Vi gick till Espresso House och det var gött.
Jag satt och lekte med min Ramlösaflaska.
Vad tror ni hände? Jo, jag hade glömt skruva åt 
korken så jag hällde ut halva flaskan på mig
själv och på hela bordet :P Oh, the shame.
Skickade sms till min klumpiga sambo och ba
"I Jar Jar now" ;P

När vi satt där och fikade så kom även Sigrid och Ashley.
Det var kul att se Ashley, jag har typ inte sett henne sen
i somras när Martina och Daniel var och hälsade på.
Ska nog hänga med Sigrid på måndag, det ska bli kul!
På tisdag ska jag till Skissernas muséum, tror jag.
Jag tror det ligger i Lund? Är dock inte säker.
 
Idag ska Hanna, jag, Jonas och Fredrik äta tapas!
Jag älskar tapas, typ det bästa som finns.
På Gran Canaria hade de någon extremt saltkokad
potatis med Mojo Rojosås, undrar om det finns i Sverige?
Har ju annars Mojo Rojo hemma ;) Omnomnom!

Kommentera här: