Munnen :(

Var hos tandis idag.
Ska dra ut mina resterande visdomständer.
Fanns gottegömmor med tandtroll bakom dem och i dem.
Hatar fan tandtroll! Det värsta som finns.
Nu blir det inte: socker, kolsyra, citronvatten.
Nu blir det: Tandtråd, eltandborste, tandgranar, sockerfritt tuggummi och munskölj.
Så det blir att laga 2 tänder och dra ut tre visdomständer.
Så sammanlagt kommer jag att ha haft 4 hål och dragit ut 4 tänder.
Min plånbok är inte så glad. Jag var föreberedd, men fan ändå.
Egentligen behöver jag tandställning för det är för trångt mellan
mina tänder och jag kommer liksom inte åt att ta bort alla tandtroll.
Det gör knappt tandläkarna heller och när de kommenterar det så
känns det verkligen som något som måste göras.
Aja, om de tar bort tre miljöbovar i min käft så kommer klimatet
bli avsevärt bättre i min mun och mycket problem kommer försvinna.
 
Tandlös puss :*

Kommentera här: