Elli!

Jag måste bara säga att jag älskar Ellis blogg. Den har allt.
Jag läser mest det gamla och vi brukade snacka väldigt mycket förr,
så jag kommer oftast ihåg vad som hände. Det är oftast väldigt starka
känslor och ibland gråter en och ibland så skrattar en. Kanske är det
lättare för mig som vet vilken härlig person hon är än för en utomstående,
men det är en väldigt bra blogg. I bloggen behandlar hon ämnen som
relationer, inredning, personliga berättelser och hennes vardag.
Jag känner nog ingen som vågat flytta runt så mycket, skaffat sig nya
jobb, pluggat och rest väldigt mycket. Det är inspirerande!
Det har varit en ganska skakig resa för Ellinor, kan en nog säga,
men det glädjer mig att det går bra för henne. Hon klarar allt :)
www.fuckartletsdance.blogg.se
 
 
 

Kommentarer:

1 Ellinor:

skriven

Gulle DU! Jag älskar dig.

Svar: <3
raggningstips.webblogg.se

Kommentera här: