Trasig dammsugare och Hanna!

Jonas har beklagat sig ett tag över att vår dammsugare har gett upp hoppet och verkat vilja pallra sig upp till dammsugarhimlen. Jag fattar ju varför den inte vill bo hos oss, eftersom vi behöver dammsuga varje dag. All work and no play makes Siemens VS06G2424 a dull thing. Men eftersom vi ska få besök av självaste Hanna, känd som "MIN HANNA!!!" och "Jävla Hanna!" (det sista ska läsas ut kärleksfullt med värme), så försökte vi väcka liv i tinget. Jonas började slödammsuga, eftersom den knappt sög något. Då sa jag "Har du testat det här?" och vred på knappen där en ställer in styrkan. Det hade han inte. Dammsugaren fungerar fint nu :D Haha! Jonas blev helt röd och tyst i flera minuter efter det där. Stackars lilla sötnosen!
 
Här har ni en ny bild på mig! (Lägg märke till att jag börjat skela lite, messed up!)
 

Kommentera här: