Sömnproblem och donken!

Jag vet inte vad som har hänt, jag tror att flera av er har samma problem, men jag har fått jättesvårt att somna.
Det kan bero på detta oändliga mörker som är grått, blött och jävligt opeppande. Detta påverkar även mitt matintag, vet liksom inte när jag ska bli hungrig. Min kropp fattar verkligen ingenting. För första gången så hoppas jag verkligen att snön kommer snart, då blir det i alla fall lite ljusare ute och en slipper detta totala mörkret.
 
När det kommer till Donken så säger ju alla att det är så himla äckligt, men egentligen, det är ju inte så äckligt.
Om det var äckligt skulle ingen äta det. Det är ju ofräscht i sig genom vad det gör med kroppen, men det är inte äckligt rent smakmässigt. Då finns det värre saker som t.ex. spettekaka! GLASYR PÅ FRIGOLIT, tvi!
 
Fast har ni tänkt på att bröden på cheeseburgarna är typ samma konsistens som fuktig bomull eller tyg?
Det brukar jag tänka på. YUCK!
 

Kommentera här: