Rollomfördelning

Ja, det har uppstått lite problem gällande rollerna i filmen.
Den tilltänkta personen tackade ja, men slutade sedan att svara.
Vi försökte i flera veckor få tag i personen, även om den har väldigt fullt upp.
Det gick inte med envägskommunikation så skådespelaren är nu inte
längre medverkande i filmen utan har ersatts av en annan person.

Den här personen träffade jag en utekväll och det blev sådan bra kemi direkt
så jag berättade att jag ville ha med hen i en film och hen sa då:

"Jag pluggar till skådespelare i Göteborg!"

Hur mycket tur får en person ha? Det är underbart.

Raggade dessutom upp en alldeles fabolous tjej på högskolan.
Hela hon i sig själv var så fantastiskt så jag var tvungen att fråga
om hon ville ha statistroll. Det ville hon. Tror ni inte att hon hade sysslat lite med teater också?

:) :) :) Lycka!

Xoxo

Kommentera här: