Fest!

Igår firade vi Krisztina som fyllde 23 år för några dagar sen.
Fick typ den godaste tårtan någonsin, hur god som helst.
Alla var där och det spelades beerpong och shotroulette.

Jag drack inte och började känna mig tråkig efter ett tag,
måste jag dricka för att vara rolig eller? 
Har upptäckt att jag är skitdålig på att höja rösten när det är hög musik,
det är som att min röst bara försvinner? Sjukt!

 
Och här har vi mig! Jag testade en ny mascara igår som är helt fab,
kanske skadlig för ögonen i och med att det kan hamna trådar i dem.
Det som var coolt var att det är snabbare och smidigare än med
lösögonfransar, om man nu gillar sådant. Jag brukar inte gilla falsies,
men den här mascaran var en bra ersättare och mycket smidigare.
Jag gillar Too Faced, mest deras lip plumper, men denna funkade också. Det enda som är
tråkigt är väl att deras priser är ganska höga om en jämför med andra märken. Tycker dock
att de håller vad de lovar, vilket är bra så en inte slänger pengarna i sjön.
Och här får ni chans att se min nya hårfärg också :D
 
 
 
 

Kommentera här: