"Me förhelvete sätt den dåeh Tyskland"

Ser på finalen nu och det är så sjukt tråkigt.
Varför ska alla hylla Messi hela tiden?
Börjar bli lite frustrerad och tänker "me förhelvete sätt den dåeh Tyskland",
inte för att jag hejar på Tyskland men vem fan kan stoppa den tyska maskinen?
 
Kollade på Ellis blogg och fick se hennes bilder från Schweiz (fuckartletsdance.blogg.se) - så sjukt fint!
När jag får jobb (= nevah) så ska jag nog planera och spara in pengar till en resa dit. Han vill nog åka
på vintern men jag är fysiskt handikappad när det kommer till skidåkning och balans. Jag vill åka dit på sommaren när allt är fint och grönt, som Elli har det nu.
 
Här är förresten en bild på några från det gamla gänget när vi träffades igen på Marias födelsedag.
 

Kommentarer:

1 Ellinor:

skriven

Ja! Åk hit :) det är wunderbar!

Kommentera här: