Svensk musik och svensk obryddhet.

Alltså den här gamla dängan? Jag vet att det är en cover, men ändå... är den bra eller dålig? INGEN VET.

Skulle förut gå och hämta mitt steelseries-headset. Skulle ta upp dem lite snygg. Välter 2 flaskor med olivolja, varav den ena åker ner på golvet. Tar jag upp dem? God no. Låter dem ligga och hoppas att kunna komma undan. Sådan är jag; en slusk. Fick till det där Strindbergska; jävligt litterärt. Nu måste jag halvskärpa mig.


 
HAHAHAHAHHAAHAH!

Saker som är tänkt att vara roliga och som är det:
Susanne Reuter & Markoolio.

Saker som inte är tänkt att vara roliga:
1. Svensk hiphop, ett jävla skämt.
2. Fulaste kläderna i världshistorien.
3. EYE N' I, alltså vad i... 1 kg maja? Hur? Skelögd? Den känslan får jag i alla fall.

Saker som är direkt creepy:
1. Att det ska kännas okej att stirra in på damtoan. Laura Mulvey vet vad jag snackar om.
2. Att gubbarna ska stirra på brudarnas rumpa när de går förbi.
3. Att Petter ursäktar sig genom att säga "Jag är upptagen, Stumpan". Slisk.

UNDRAR VARFÖR FEVEN SÅG DET SOM LÖNLÖST ATT FORTSÄTTA?!
Saker och ting rörde sig inte ett jävla dugg.

Xoxo


Kommentera här: