Hej och hjärtligt välkomna till min nya blogg!

Bloggandet är väl ett halvdött fenomen nu, men jag låter den postmodernistiska batikhäxan i mig förutspå en ljus framtid för min blogg.

Håller som sagt på att skapa en film tillsammans med Alexander Kuronen Nilsson. Han är även känd för sitt verk Parkliv, som går att återfinna på youtube. Han är även känd som den brådmogna 13-åringen som presenterade Lena Ph 2004 på Melodifestivalens final och även som fuldansare i Fulkulturs officiella Fuldansvideo.

Ja, han kanske utgör ett litet hot i denna dynamiska duo. Han är Agneta och jag är den mörkhåriga med ovärdig permanent. Förhoppningsvis så är han generös nog med mina femton minuter i rampljuset och låter sig sedan överta resterande 99%. Det känns bra. Filmen kommer bli bra och kommer senvåren 2014.

XoXo

Kommentarer:

1 du vet vem:

skriven

Du kanske ska presentera dig själv o inte bara din kändiskompis

Svar: Står på framsidan Batikhäxa 2.0 & pk 4 evah
raggningstips.webblogg.se

Kommentera här: