Lucky!

Jag satt och oroade mig över framtiden när jag plöjde igenom alla arbeten som fanns
på arbetsförmedlingens hemsida. Ett jobb stod ut lite extra och jag ville bara ta reda på
vad det handlade om och hur mycket det skulle bli i lön. Jag skickade alltså ett mejl med
frågor om allt mellan himmel och jord. Jonas sa att de aldrig skulle svara på det mejlet,
men det gjorde de! Så då skickade jag mitt mobilnummer och sa åt dem att ringa mig
om de ville. Några dagar senare fick jag ett samtal och fick tid för en intervju och jag fick
jobbet direkt på plats när jag kom till intervjun :D Känner att jag har tur idag!
Fast imorse när jag vaknade hade jag fått en allergisk reaktion i ansiktet som såg ut som
finnar, hur äckligt som helst! Sen regnade det hela vägen till arbetsplaten, haha.
Kände mig som monster of the millenium...
 
Jag kan plugga samtidigt som jag jobbar och det känns hur bra som helst!
 
Jag vill kunna lägga undan pengar till resa och körkort!
Så glad just nu!

Kommentera här: